Skip to content

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή της από το κατάστημα μας στην οδό Λεωνίδου 5 και Θηβών 153 στο Περιστέρι αφού έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση.

Η εξόφληση κατά την παραλαβή δεν ισχύει σε περιπτώσεις προϊόντων με σήμανση «κατόπιν παραγγελίας», τα οποία πρέπει να προεξοφλούνται άμεσα κατά την οριστικοποίηση της παραγγελία σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε με κατάθεση σε κάποιο από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, συναλλαγές άνω των 1500€ προς ιδιώτες και άνω των 500€ προς επαγγελματίες πρέπει να τακτοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.


ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ VISA, MASTERCARD.

Όλες οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες πραγματοποιούνται μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της EUROBANK ERGASIAS.

Η πιστωτική κάρτα θα πρέπει να ανήκει στο πρόσωπο που κάνει τη παραγγελία, διότι σε αυτό θα εκδοθούν τα αντίστοιχα παραστατικά πώλησης.

Σε περίπτωση που η παραγγελία γίνεται για λογαριασμό εταιρείας, η πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και να αναγράφει το όνομα του ατόμου που θα παραλάβει τη παραγγελία.

Κατά τη παραλαβή της παραγγελίας η οποία έχει πληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας θα πρέπει ο κάτοχος της κάρτας στον οποίο έχουν εκδοθεί και τα αντίστοιχα παραστατικά να είναι παρών με τη πιστωτική του κάρτα και τη ταυτότητα του, για να μπορέσει να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων του.

Το ως άνω ισχύει και για τις περιπτώσεις που η πληρωμή γίνεται στο κατάστημα μας ή για λογαριασμό εταιρείας. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή προϊόντων από τρίτα πρόσωπα.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ-ΕΜΒΑΣΜΑ

Μπορείτε να κάνετε κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και το όνομα σας. Εν συνεχεία μας αποστέλλεται το αντίγραφο της συναλλαγής με email στη διεύθυνση sales@e-sakellariou.g r ή με fax στο 210-5770849 ή επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-5725673.

Αν χρησιμοποιείται web banking μετά τη κατάθεση του ποσού μας αποστέλλετε το αποδεικτικό με email στο sales@e-sakellariou.gr.

Σας επισημαίνουμε ότι η παραγγελία ξεκινάει να ισχύει όταν ολοκληρωθεί η τραπεζική συναλλαγή.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

EUROBANK ERGASIAS

IBAN: GR 4802600650000380200356528

Αριθμός λογαριασμού: 0026-0065-38-0200356528

Δικαιούχος : Αφοί Σακελλαρίου ΑΕ

ALPHA BANK

IBAN: GR5301401750175002320003708

Αριθμός λογαριασμού: 175.002.320.003.708

Δικαιούχος : Αφοί Σακελλαρίου ΑΕ

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

ΙΒΑΝ : GR8001106970000069747003171

Αριθμός λογαριασμού: 697/470031-71

Δικαιούχος : Αφοί Σακελλαρίου ΑΕ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΙΒΑΝ : GR8501720480005048054081422

Αριθμός λογαριασμού: 5048054081422

Δικαιούχος : Αφοί Σακελλαρίου ΑΕ

Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%. Εάν βρίσκεστε σε περιοχή της νησιωτικής Ελλάδας ή σε άλλες περιοχές όπου το καθεστώς Φ.Π.Α. είναι μειωμένο πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 210-5725673.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Τα εμπορεύματα που στη κατάσταση προϊόντος φέρουν τη σήμανση «κατόπιν παραγγελίας» αφορούν ειδικές παραγγελίες και ως εκ τούτου δεν επιστρέφονται.

Η επιστροφή των συγκεκριμένων εμπορευμάτων μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ σε περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρείας μας, όπως λάθος στη τιμολόγηση, στη παραγγελία , σε τυχόν ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά τη μεταφορά των εμπορευμάτων ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ή σε περίπτωση που υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα στο προϊόν.

Σε αυτή τη περίπτωση (αποδεδειγμένης υπαιτιότητας), η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει όσο το δυνατόν συντομότερα το προϊόν, καλύπτοντας τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής.

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν εντός διαστήματος 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του. Εάν δεν το πράξει εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την αντικατάσταση και επιστροφή του.

Η εταιρεία μας δε φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιές που μπορεί να υπάρξουν σε περίπτωση που τα εμπορεύματα μεταφέρονται με εταιρείες μεταφορών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης συνίσταται, κατά τη στιγμή της παράδοσης και παρουσία του μεταφορέα, να ελέγξει την κατάσταση των προϊόντων και να βεβαιωθεί για το άριστο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή της παραγγελίας. Διατηρεί το δικαίωμα να αποσυσκευάσει και να ελέγξει το προϊόν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε περίπτωση που παρέλθει το χρονικό αυτό διάστημα, θεωρείται ότι έχει παραλάβει τα προϊόντα του σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί επιστροφή ή αντικατάσταση τους.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται στις ακόλουθες περιπτώσεις.

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα της αναίτιας υπαναχώρησης μόνο εντός διαστήματος 15 ημερών από τη παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, άθικτο και σε κλειστή συσκευασία με πλήρες το περιεχόμενο του και συνοδευόμενο από τα παραστατικά πώλησης του. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και η εταιρεία μας του πιστώνει (επιστρέφει) το 90% της αρχικής αξίας του προϊόντος.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής της παραγγελίας για την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας ή οι προμηθευτές της. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται εντός του διαστήματος των 15 ημερών από τη παράδοση τους και τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα, άθικτα και σε κλειστή συσκευασία, με πλήρες το περιεχόμενο τους και να συνοδεύονται από τα παραστατικά πώλησης τους. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα, για διάστημα 15 ημερών από τη παράδοση του, να ζητήσει αντικατάσταση με νέο ίδιο προϊόν, με άλλο αντίστοιχης αξίας ή να υπαναχωρήσει με επιστροφή χρημάτων, χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής. Η επιστροφή γίνεται συνοδεία των παραστατικών πώλησης.

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα, για διάστημα 15 ημερών από τη παράδοση του, να ζητήσει αντικατάσταση με νέο ίδιο προϊόν, με άλλο αντίστοιχης αξίας ή να υπαναχωρήσει με επιστροφή χρημάτων, χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής. Βασική προϋπόθεση να έχει γίνει έλεγχος του προϊόντος κατά την παραλαβή του, παρουσία του μεταφορέα και να έχει γίνει η σχετική γραπτή αναφορά πάνω στο δελτίο αποστολής του μεταφορέα και επίσης να έχει ενημερωθεί η εταιρεία είτε με τηλεφωνική επικοινωνία είτε με email. Η επιστροφή γίνεται συνοδεία των παραστατικών πώλησης.

Ο πελάτης ΔΕΝ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης, επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης προϊόντος, για παραγγελίες που αφορούν προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας «κατόπιν παραγγελίας», εφόσον αυτά έχουν παραδοθεί άρτια και σε άριστη κατάσταση, χωρίς να παρουσιάζουν αισθητικά ή κατασκευαστικά ελαττώματα και χτυπήματα.

Σε περιπτώσεις που το προϊόν επιστραφεί και δεν έχει προηγηθεί η σχετική ενημέρωση προς την εταιρέια, δεν είναι στην αρχική του άριστη κατάσταση, είναι ελλιπές, εκτός συσκευασίας και έχει χρησιμοποιηθεί ή είναι κατεστραμμένο η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί την επιστροφή του.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από αντίστοιχα παραστατικά που το συνόδευαν κατά την αποστολή του, ειδάλλως η επιστροφή του δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία του ΜΟΝΟ σε περίπτωση που αυτή ΔΕΝ έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί. Για να γίνει αυτό πρέπει να μας αποστείλει ηλεκτρονικά δήλωση ακύρωσης της παραγγελίας όπου θα αναφέρεται ο αριθμός της συγκεκριμένης παραγγελίας στο email sales@e-sakellariou.gr και να επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί μας στο 210-5725673.

Οι παραγγελίες που αφορούν προϊόντα τα οποία φέρουν τη σήμανση «κατόπιν παραγγελίας» ΔΕΝ ακυρώνονται. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει από το πελάτη αποζημίωση, το ύψος της οποίας καθορίζεται από το εκάστοτε προϊόν και επίσης να παρακρατήσει το ποσό της προκαταβολής για να γίνει συμψηφισμός της απαίτησης του πελάτη.