Επιστροφή Προϊόντων

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Τα εμπορεύματα μας ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους χαρακτηρίζονται ως “Άμεσα Διαθέσιμο” και “Κατόπιν Παραγγελίας”.

Τα Κατόπιν παραγγελίας προϊόντα είναι όσα δεν αναφέρουν στη διαθεσιμότητα την τιμή «Άμεσα Διαθέσιμο», αλλά αναφέρουν κάποιο διαφορετικό χρόνο παράδοσης: πχ Διαθέσιμο σε 1-3 ημέρες, σε 1-5 ημέρες, σε 5-10 ημέρες, Κατόπιν Παραγγελίας κλπ. Τα «’Αμεσα Διαθέσιμα» προϊόντα υπάρχουν σε απόθεμα στις αποθήκες της εταιρίας μας, ενώ τα προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως «Κατόπιν Παραγγελίας» δεν υπάρχουν, οπότε θα πρέπει να παραγγελθούν στους προμηθευτές μας και πιθανόν να παραχθούν ειδικά για εσάς.

Ως εκ τούτου ένα προϊόν που χαρακτηρίζεται «Κατόπιν Παραγγελίας» δεν μπορεί να επιστραφεί.

Η επιστροφή των συγκεκριμένων εμπορευμάτων μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ σε περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρείας μας, όπως λάθος στη τιμολόγηση, στη παραγγελία , σε τυχόν ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά τη μεταφορά των εμπορευμάτων ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ή σε περίπτωση που υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα στο προϊόν.

Σε αυτή τη περίπτωση (αποδεδειγμένης υπαιτιότητας), η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει όσο το δυνατόν συντομότερα το προϊόν, καλύπτοντας τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής.

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν εντός διαστήματος 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του. Εάν δεν το πράξει εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την αντικατάσταση και επιστροφή του.

Η εταιρεία μας δε φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιές που μπορεί να υπάρξουν σε περίπτωση που τα εμπορεύματα μεταφέρονται με εταιρείες μεταφορών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης συνίσταται, κατά τη στιγμή της παράδοσης και παρουσία του μεταφορέα, να ελέγξει την κατάσταση των προϊόντων και να βεβαιωθεί για το άριστο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή της παραγγελίας. Διατηρεί το δικαίωμα να αποσυσκευάσει και να ελέγξει το προϊόν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε περίπτωση που παρέλθει το χρονικό αυτό διάστημα, θεωρείται ότι έχει παραλάβει τα προϊόντα του σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί επιστροφή ή αντικατάσταση τους.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Αναίτια Υπαναχώρηση.

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα της αναίτιας υπαναχώρησης μόνο εντός διαστήματος 15 ημερών από τη παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, άθικτο και σε κλειστή συσκευασία με πλήρες το περιεχόμενο του και συνοδευόμενο από τα παραστατικά πώλησης του. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής – επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει το αίτημα επιστροφής ή να προχωρήσει σε μερική πίστωση της αξίας του προϊόντος, σε ποσοστό που καθορίζεται από την εμπορική του δυναμική.

  • Εσφαλμένη Αποστολή.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής της παραγγελίας για την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας ή οι προμηθευτές της η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται εντός του διαστήματος των 15 ημερών από τη παράδοση τους και τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα, άθικτα και σε κλειστή συσκευασία, με πλήρες το περιεχόμενο τους και να συνοδεύονται από τα παραστατικά πώλησης τους. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

  •  Ελλαττωματικό Προϊόν.

Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα, για διάστημα 15 ημερών από τη παράδοση του, να ζητήσει αντικατάσταση με νέο ίδιο προϊόν, με άλλο αντίστοιχης αξίας ή να υπαναχωρήσει με επιστροφή χρημάτων, χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής. Η επιστροφή γίνεται συνοδεία των παραστατικών πώλησης.

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα, για διάστημα 15 ημερών από τη παράδοση του, να ζητήσει αντικατάσταση με νέο ίδιο προϊόν, με άλλο αντίστοιχης αξίας ή να υπαναχωρήσει με επιστροφή χρημάτων, χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής. Βασική προϋπόθεση να έχει γίνει έλεγχος του προϊόντος κατά την παραλαβή του, παρουσία του μεταφορέα και να έχει γίνει η σχετική γραπτή αναφορά πάνω στο δελτίο αποστολής του μεταφορέα και επίσης να έχει ενημερωθεί η εταιρεία είτε με τηλεφωνική επικοινωνία είτε με email. Η επιστροφή γίνεται συνοδεία των παραστατικών πώλησης.

Ο πελάτης ΔΕΝ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης, επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης προϊόντος, για παραγγελίες που αφορούν προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας «κατόπιν παραγγελίας», εφόσον αυτά έχουν παραδοθεί άρτια και σε άριστη κατάσταση, χωρίς να παρουσιάζουν αισθητικά ή κατασκευαστικά ελαττώματα και χτυπήματα.

Σε περιπτώσεις που το προϊόν επιστραφεί και δεν έχει προηγηθεί η σχετική ενημέρωση προς την εταιρία, δεν είναι στην αρχική του άριστη κατάσταση, είναι ελλιπές, εκτός συσκευασίας και έχει χρησιμοποιηθεί ή είναι κατεστραμμένο η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί την επιστροφή του.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από αντίστοιχα παραστατικά που το συνόδευαν κατά την αποστολή του, ειδάλλως η επιστροφή του δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία του ΜΟΝΟ σε περίπτωση που αυτή ΔΕΝ έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί. Για να γίνει αυτό πρέπει να μας αποστείλει ηλεκτρονικά δήλωση ακύρωσης της παραγγελίας όπου θα αναφέρεται ο αριθμός της συγκεκριμένης παραγγελίας στο email sales@e-sakellariou.gr και να επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί μας στο 210-5725673.

Οι παραγγελίες που αφορούν προϊόντα τα οποία φέρουν τη σήμανση «κατόπιν παραγγελίας» ΔΕΝ ακυρώνονται. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει από το πελάτη αποζημίωση, το ύψος της οποίας καθορίζεται από το εκάστοτε προϊόν και επίσης να παρακρατήσει το ποσό της προκαταβολής για να γίνει συμψηφισμός της απαίτησης του πελάτη.